Περιγραφή θέματος

  • Γενικά

  • 1. H Eυρωπαϊκή ένωση και ο σχεδιασμός για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ (2020)

  • 2. Εισαγωγή στη γλώσσα Logo και τα Logo-like περιβάλλοντα

  • 3. Εισαγωγή στη Διδακτική της Πληροφορικής.

  • 4. Διδακτικά σενάρια

  • 5. Εννοιολογικοί χάρτες

  • 6. Εισαγωγή στο "ρομπότ" KAREL

  • 7. Θεωρίες Μάθησης και Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, Διδακτική Μεθοδολογία

  • 8. Υλοποίηση σεναρίου - εισαγωγή στο δομημένο προγραμματισμό με την Αλγοριθμική και τη Γλώσσα

  • 9. Υλοποίηση σεναρίων για το δομημένο προγραμματισμό με τα περιβάλλοντα της Αλγοριθμικής και της Γλώσσας

  • 10. SCRATCH: εισαγωγή

  • 11. Σενάρια με το Scratch

  • 12. Προηγμένα σενάρια με το Scratch

  • 13. Διαδίκτυο, Κοινότητες πρακτικής και Μάθησης και web 2.0

  • 14. Προετοιμασία φύλλων εργασίας

  • 15. Θεωρία Ειδικού Μέρους: Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Σενάριο αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού

  • 16. 1o Σενάριο Πληροφορικού Γραμματισμού


    • 17. ΘΕΩΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ: Το Διαδίκτυο και μερικές εκπαιδευτικές του χρήσεις

    • 18. Προσαρμοστικά Συστήματα

    • 19. Συστήματα CMS - LMS - H πλατφόρμα moodle

    • 20. GAME MAKER


      • 21. ΘΕΩΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ: Εφαρμογές γραφείου

      • 24. Διδασκαλία αλγορίθμων

      • 25. Σενάριο για τη δημιουργία project

      • 26. 2ο σενάριο Πληροφορικού Γραμματισμού

      • 27. ΘΕΩΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ: Eκπαιδευτικό λογισμικό: κατηγορίες και αξιολόγηση. Ασφάλεια

      • 28. Βάσεις δεδομένων και Ψηφιακή σχεδίαση

          meikto modelo

        • 29. Δίκτυα Υπολογιστών - Κυκλοφορία της πληροφορίας στους Η/Υ